Alla inlägg den 9 april 2009

Av Linda Lindqvist - 9 april 2009 09:25

Godmorgon... trökväder!


Hugo slog upp ögonen runt åtta, men jag orkade inte gå upp då. Så jag slängde på en film åt honom och somnade om en timme. Hur skönt är inte det? Men vid 9.00 blev han hungrig så då knatade jag upp & fixade gröt åt honom.


Ska snart kliva in i en dusch och göra mig redo för dagen, sedan ska vi till återvinningen med en massa skit. Och ikväll kanske pappa ska ha Hugo över natten. Eftersom att han är ledig och vi har lov så vill han passa på att ha Hugo. Så får se vad man hittar på ikväll. Jag orkar nog inte göra många knop!


Sitter nu och tittar på Elsa när hon dricker vatten direkt ur kranen.. duger inte vattnet i skålen? Det är ju precis bytt! Knäppskalle.


Och så har jag kommit fram till att kärlek är bara skit! Ska man behöva bli hjärtekrossad en miljard gånger för att inse det? Nu har jag insett det iallafall & det är bra gjort av mig! Så alla som går omkring och kärar ner sig - stackars er! ;-) Ni vet inte vad som väntar..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards