Alla inlägg den 27 april 2009

Av Linda Lindqvist - 27 april 2009 20:24

Så var det äntligen kväller. Har varit en bra dag. Har haft fullt upp från morgon till kväll. Gick i skolan mellan 9 - 15, därefter gick jag till dagis och hämtade min lillkärlek. Gick hem och jag började med städning. Nu ser det lite bättre ut hemma!


Gick även ner på affären och handlade lite smått och gott! Behövde fylla på i kylen lite *s*. Ekade ju där! Sedan stack vi på Sibylla och åt mat! -Mums-. Jag är konstant hungrig! Jämt.. så fort jag har ätit så blir jag hungrig efter 10 minuter igen. Sjukligt!


Elsa ligger här bredvid datorn.. nyborstad och fin. Måste borsta hennes päls varje kväll, annars ser hon ut som ett fluff-troll med hennes tjocka päls.


Jag har precis tagit mig ett skönt bad, med lite tända ljus & mys. Det behövdes. Är så skönt att krypa ner i ett hett bad, ensam.. och bara känna tystnaden som tar över! Underbara tanke.


Nu ska jag däemot studsa i säng / Ha det gött.

Av Linda Lindqvist - 27 april 2009 11:43

Sitter i skolan och försöker att få tiden att gå´ trött och klen är jag. Orkar inte göra många knop. Tittat på film hela förmiddagen på Engelskan! Halvsov mig igenom hela skiten!


Huvudvärk, magvärk.. snart får det gå över! Snart är det över. Sorgligt, men sant. Det är det bästa.. det vet jag. Även om jag försöker övertyga mig själv om att det är helt fel.


//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards