Alla inlägg den 13 april 2009

Av Linda Lindqvist - 13 april 2009 18:31

Storstädning klar! Nu skiner det här hemma och det luktar så gott. Alla rum är skrubbade, från golv till tak! Så skönt! Slipper man tänka på det ett tag iallafall.


Min älskade prins, allt är så tomt och tyst utan dig. Kärleken till ett barn är starkare än någon annan kärlek till någon annan. Dagen jag blev mamma förändrades allt, till det positiva. Jag har kämpat och slitit för att allt ska fungera, och jag har faktiskt lyckats! Mitt älskade barn är en livlig, glad och kärleksfull liten filur. Jag älskar att se hans sätt att utforska, hans nyfikenhet. Jag älskar att svara på hans frågor om livet, och jag älskar när han är så "lillgammal" som han är. Det bästa som finns är när han kryper upp i sängen på morgonen, smeker mig på kinden och säger "godmorgon, sovit gott?". Man kan inte annat än att lé. Ett barn, mitt barn.. han är allt.

Ingen kommer någonsin att ta din plats i mitt hjärta, min kärlek.



Av Linda Lindqvist - 13 april 2009 15:55

Fy för storstädning säger jag bara.


Imorse vaknade jag strax efter 10.00 någongång, och kände då hur jävla äckligt och skitigt det var här hemma. Så jag åt frukost & grejade lite, sedan slängde jag på mig städkläder & satte igång. Och jag är ännu inte klar. Men har tagit en sväng upp till järbo också för att hämta två stora växter som jag har satt i vardagsrummet i en stor kruka på golvet. Har gjort det mesta nu! Det enda jag har kvar är disk & golven i köket. Sedan är det klart! Så skönt. Dammat, skurat, torkat, dammsuget och rengjort överallt. Det känns så fräscht! Och imorgon efter skolan så ska jag ta rensning i garderober. Sortera lite sån't som ska kastas & sparas! Sen är lägenheten så gott som ny (: SKÖNT!


Nu ska jag fortsätta så man blir klar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards