Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Fredagkväll.

Av Linda Lindqvist - 28 november 2008 19:57

Godkväll, allihopa.


Nu är det fredagskväll, och det innebär mys och slapp för min del.

Hugo följde med mamma till Malin och Ismo klockan 16, eftersom han fyller år. Kom hem igen strax före 18-tiden, trött som tusan. Nu ligger han och halvsover & jag ska kika på idol och äta lite gotta och dricka pepsi *s*. Sedan blir det kväller för mig också.. är inte säkert att jag kommer orka hela idol idag, är så otroligt trött. Och så har jag ont i hela kroppen! Magen är värst, det är helt otroligt! Ska ta en treo och mysa ner mig i soffan, för imorgon är det verkligen full rulle hela dagen.


10.30 kommer Hugos farmor och hämtar Hugo, och i samma veva kommer mamma och peter ner hit. Vi tar då upp Hugos nya säng och ställer på hans rum, och sedan tar vi alla gamla möbler på balkongen ner till släpkärran. Kör till återvinningen och kastar ur allting där. Far sedan vidare till IKEA för att köpa mina saker (:

-Sängstomme.

-Madrass.

-Bäddmadrass.

-Skärmvägg.

-Bäddmadrass till Hugo.


..ska knäppa kort på allt och lägga ut på söndag.


Sedan blir det hem och bära av alla grejer, upp till lägenheten.  Skruva säng hela förbannade dagen & sedan är det bara att göra sig klar för att begé sig till Bjarne för att bada! *Yeah* Linda skulle med hon också! :)


Nu är det IDOL. Tjingalong.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards