Alla inlägg den 13 november 2008

Av Linda Lindqvist - 13 november 2008 20:31

Jag är jättetrött och inte orkat blogga så värst mycket idag.


Imorgon så står det väl inte särskillt mycket på schemat. Väckarklockan är ställd på 5.30, bussen går från resecentrum 7.00 (får skjuss dit). Börjar jobba i Gävle 7.45, och eftersom det är fredag imorgon så får jag sluta så jag hinner med bussen klockan 14.00 Är på resecentrum 14.30 & ska hämta junior på dagis klockan 15.00 Äntligen får jag ha min kärlek hemma! Imorgon ska vi bara ha mysiskväll! Tänker fuska en kväll och låta kärleken sova i stora sängen tillsammans med mig i vardagsrummet.. är rädd att han inte kommer vilja sova i sin säng mera om han börjar sova med mig, men vill så gärna sova tillsammans med honom nu när jag har honom på helgerna bara <3 Det har varit en riktigt känslig vecka, har gråtit för tammetusan allting. Jag saknar honom! Han är ju min pojk.


På måndag ska jag ringa till barnmorskan för att byta preventivmedel. Är så less på dessa idiot p-piller nu. Så jag tror att jag ska ta och byta till p-ring istället! Någon som haft det med erfarenhet? Lämna en kommentar. Både för & nackdelar vill jag ha! Jag har haft p-stav men det var ingenting för mig då jag konstant hade mens, och hur kul är det? Eh.


Ska även lämna in papper på dagis på måndag, för att Hugo ska byta dagis.. äntligen. Nu ska han börja på dagiset här utanför mig, där jag känt personalen hela mitt liv. Ska bli skönt.. 30 sekunders promenad varje morgon (: sedan ska jag ta bussen till skolan istället för att gå 40 minuter.


På Söndag fyller Lindas bror Johnny år, så han skulle ha fest i Jäderfors på lördag. Jag och Linda ska dit. Ville inte först egentligen eftersom jag har Hugo, men jag slipper lämna bort honom eftersom jag skaffat barnvakt som ska vara här hemma hos mig med Hugo istället så är det bra. Ska ta det lugnt som tusan, för jag vill gå upp med honom på söndag & gosa hela dagen tills han åker igen. Så ska ta det lugnt (: Det är dansen på krogen jag är ute efter (; yes.


Nu ska jag stänga ner datoreländet och krypa ner i sängen och söva, för imorgon blir det upp i tid! Puh.


Tjongaling.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards