Alla inlägg den 16 november 2008

Av Linda Lindqvist - 16 november 2008 11:13

Så var det söndag igen, och såhär trött har jag inte varit på en herrans massa dagar, känner jag.


Gårdagen, då?

Jo, jag och Hugo åkte upp tillsammans med Linda och hennes föräldrar till jäderfors strax före 14 tiden för att gratta Johnny och fika (: Åt smörgåstårta och umgicks litegrann, och sedan for vi hem. Var hemma strax före 16 och då gjorde jag mig iordning för att gå till Linda klockan 17. När jag kom dit så fortsatte vi att göra oss iordning och umgicks så som bara vi kan göra (: Sedan vid 19.30 kom Lindas pappa och hämtade oss, och vi åkte och hämtade Neas faster Sandra och sedan for vi iväg till Jäderfors. Var folk där när vi kom så sjöng lite Karaoke & hade trevligt. Dansade och härjade omkring, har för övrigt sjukligt ont i kroppen efter att Dannberg fick för sig att använda mig som gitarr (?) och kastade omkring mig. När han tyckte jag blev för tung så kastade han mig genom luften vidare till Barjne som fortsatte "spela" på mig, och när han tyckte det blev för tungt så flög jag vidare genom luften till Johnny.. och så höll vi på tills jag blev yr *s*.


Kul var det iallafall. Sedan stack vi till krogen, träffade för övrigt Eva där och det var riktigt roligt! Hon och jag var klassens clowner genom hela mellanstadiet och var helt galna.. fy tusan vad minnen vi har tillsammans! Skratt, skratt och åter skratt. Fy så roligt vi hade förr!

På krogen hade vi också skitkul, en massa dans och stoj och det var verkligen jätteroligt. Helt klart en skitbra kväll tack vare allt härligt folk!

Tack som fan, allihopa! :) Måste göras om. Superkul.


Nu har Hugo precis åkt till mormor.. dom skulle till Benjamin idag. Hugo vaknade 5.30 idag (kul, fick sova tre timmar inatt). Så jag är skittrött nu, och ska slänga mig i sängen framför TV:n nu och försöka sova ett par timmar. Sedan får vi se vad dagen bjuder på!


Ha en bra söndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards