Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linda Lindqvist - 22 november 2008 16:56

Kommer ta en bloggpaus nu på ett tag.


..ny msn har jag oxå.

Av Linda Lindqvist - 22 november 2008 12:01

Vi har tråkigt som bara tusan!

Har precis ätit lunch.. våfflor (: -mums-. Ska följa med Linda för att hämta Nea hos sin pappa vid 15 tiden, sedan gå till stadsparken så ungarna får härja lite. Men det är tre timmar kvar och jag har ingen aning om vad vi ska göra fram tills dess. Hugo sitter och tittar på pippi och jag häckar här.


Nästa helg vill jag ut och dansa! Blir nog att jag går ut på lördag på lobby. Någon som ska hänga på ? (:

Av Linda Lindqvist - 22 november 2008 10:13

Så har man gjort sig färdig för dagen. Duschat, grejat håret, lagt på mig ett ansikte & donat. Nu är det bara Hugo kvar, men han har inte bråttom han inte. Han sitter i sitt rum och pysslar.. klipper, klistrar och ritar. Och Elsa ligger här på filten bredvid mig och sover och snarkar som en gris *s*.

Har även dammsugit alla rum (utom Hugos, för han kikade på film då). Ska snart ta tag i bäddningen & Hugo. Klä på honom och göra honom klar.. han badade igårkväll så han behöver inte skrubbas ren idag *s*.


Har skickat SMS till Linda men hon sover väl fortfarande, den sovtutan. Hoppas vi kan träffas med barnen idag så Hugo får göra sig av med lite energi (: Imorgon blir det tidigt upp på morgonen -puh-. Ska ju iväg till Uppsala med Christel och hundarna på hundutställning! Blir väl borta ett par timmar.. sedan blir det hem och göra kväller eftersom jag ska upp tidigt som fan på måndag för praktik igen! Ser fram emot en sovmorgon nu, faktiskit.. det var länge sedan nu. Nästa gång jag får sova ut riktigt blir nästa söndag.


Näe, jag bara svamlar.. kan inte vara roligt att läsa min blogg ;P eller?


Tjing.

Av Linda Lindqvist - 22 november 2008 08:03

Godmorgon, lördag.


Igår kväll kom Linda över för att titta på idol med mig. Hugo somnade strax före åtta, och då poppade vi popcorn och drack en massa cola (: Kikade på Idol och hejade som en galning på Alice (som jag inte tyckte var lika bra som hon brukar vara) och Kevin.

Vid 21.30 åkte Linda hem igen, och jag kröp ner i sängen. Jag bar över Hugo i min säng igårkväll.. ville inte sova ensam & så har jag ju saknat lilltrollet så mycket när han varit borta, så ville sova tätt intill honom och vakna tillsammans med honom. För ca 20 minuter sedan vaknade lilltrollet & nu ligger han i min säng och glor på barnprogram. Jag ska snart greja lite frukost, och sedan får vi se vad dagen bjussar på. Jag vill åka till högbo och gå en sväng runt sjön med junior, men vi får se hur det blir (: Sedan kanske vi går över till Linda efter 15 när Nea har kommit hem från sin pappa, så ungarna får leka lite (: Kanske han vara ute och härja litegrann. Ska ringa Linda och prata lite med henne sen när hon klumpat sig upp ur sängen :P


Ska snart äta frukost, bädda ordning i sängarna, ta en dusch & göra oss färdiga för dagen, så får vi se vad som sker. Någonting roligt vill vi göra ialf.


Näe, ha en finfin lördag allesammans!

Tjingalong.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards