Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linda Lindqvist - 17 november 2008 21:42

Godnatt allihopa.

Sov så sött.

Av Linda Lindqvist - 17 november 2008 20:20

Det är måndagkväll, och jag kommer inte göra många knop ikväll.


Jag klev upp 5.30, klädde på mig, drog på mig ett ansikte och plattade håret & gjorde mig iordning för da'n. Drog sedan till bussen in till Gävle klockan 7.00 Fick ett SMS av Tina som skrev en påminnelse om att vi skulle på elevrådsmöte på skolan 13.00, så skulle behöva gå 11.00 för att hinna äta lunch på resurangen på sjukhuset & sedan ta 12.00 bussen till skolan. Sagt och gjort, åt lunch och satte oss på bussen (där Tina för övrigt somnade & snarkade som ett monster *s*). Var på möte ca 1 ½ timme, och gick sedan till mormor. Ringde till barnmorskan därifrån för att ordna en tid för byte av preventivmedel, jag har ju slutat med p-pillerna nu. Ska dit på torsdag klockan 8.45 så får komma senare till praktiken.


Kollade runt lite och många som slutat med dessa p-piller kan det ta flera månader för att få tillbaka sin mens. Puh, jag slutade med pillrerna i torsdags och har inte haft mens sedan i februari - och idag kom min mens! Shit. Är väl olika. Jag ska pröva på nuva ring istället för p-piller. Fick lite "info" av både Emma och pappas sambo som tycker det är bara positivt med den, så då är det absolut värt att pröva! (:


Imorgon är det praktik mellan 7.45 - 16.00, som vanligt. När jag kommer hem ska jag tvätta "/ gud vad tråkigt, men vad ska man göra då?


..usch, känner mig så förbannat ensam. Varför ska man sitta helt jävla alone i en lägenhet för? Värdelöst.. älskling kom hem!

Av Linda Lindqvist - 17 november 2008 06:29

Jag lyckades somna igår i skaplig tid även fast jag sov middag fyra ½ timmar på dagen. Stängde av TV:n vid 22.30, så somnade strax efter.. med andra ord å var jag sjukligt trött igår!


Ska iväg till Gävle på praktik strax, sedan slutar jag så jag hinner med bussen 16.00 Ska till mormor då och ge Hugo sprutan sedan blir det väl hem i vanlig ordning. Ska försöka plocka lite här hemma idag, om jag orkar. Imorgon ska jag tvätta också "/ alltid någonting att göra.


Nä, nu ska jag fixa det sista sedan dra iväg.. ha en härlig måndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards