Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linda Lindqvist - 26 november 2008 19:46

Hämtade Hugo 18.30, men blev kvar hos mormor en stund eftersom hon hade lagat kvällsfika åt oss.. fikade lite och sedan bar det av hemmåt. Kom hem för 20 minuter sedan och Hugo var så trött att han gick till sängen direkt och la sig och sa godnatt. Så han ligger och halvsover i sin säng nu. Jag sitter också och halvsover. Ikväll är det efterlyst och insider också. Det jävliga är att jag ALLTID bara hinner se max 10 minuter av insider, för sedan har jag slocknat. Idiotiskt.


Tittade på filmen jag fick hem från "lovefilm.se", så ska posta den imorgon och så får jag väl hem en ny tills på måndag antar jag.


Imorgon är det jobb mellan 7.45 - 14.00 Ska sluta tidigare imorgon eftersom jag ska till terapeuten 14.30, så ska ta 14 bussen in till Sandviken. Sedan ska jag hämta Hugo efter det, och på fredag har jag lite sovmorgon. Ska lämna Hugo 8.00 på dagis, och ta 8.30 bussen in till Gävle.


Idag har jag haft en riktig sakna bror Andreas dag! Skitjobbigt, jag saknar honom hela tiden men ibland  får jag sån där panikångest-längtan. Det är inte lätt.

Av Linda Lindqvist - 26 november 2008 16:12

Så har jag jobbat färdigt. Har gått skitbra idag & jag har haft egen mottagning (: hur roligt som helst ju. Fast jag har haft en sjujäkla mensvärk.. fast mensen har inte kommit ännu (?). Börjar bli lite fundersam.


Slutade vid tre, eftersom alla sköterskor skulle på möte, och det behövde inte jag följa med på. Så jag kilade iväg till bussen. Nu är jag hemma och ska slänga mig in i en dusch, och sedan lägga mig framför en film. 18.30 ska jag hämta Hugo hos mormor.


Träffade Freja o Pallo utanför sibylla också. Skitkul att träffa honom! Så jävla roligt att vi kan prata med varandra som folk igen.. vart ju ett jäkla uppehåll på ett bra tag där, men nu så. Alltid lika skoj att träffa dig, männ'ska (:


Näe, duschen ropar och Elsa vill ha sällskap. Bloggar vidare ikv.


Tjing.

Av Linda Lindqvist - 26 november 2008 06:15

Onsdag idag.. veckorna går snabbt!


Hugo sover, och jag inväntar mormor som ska komma nu till 6.30 Jag tar bussen 6.45 här utifrån & sedan vidare till Gävle för jobb. Är så trött, och orkar egentligen inte göra ett smack idag.. men man måste ju.


Har satt ut Hugos säng på annons här om dagen, och igår ringde det en karl och ville komma och köpa den. Så på fredag skulle han komma och hämta den. Hugo ska ju få en ny, större säng. Sedan på lördag så kommer mamma och peter på förmiddagen med släpvagnen för dom ska ta med Hugos säng hit, och sedan ska vi till återvinningen med all skit som står på balkongen och lite skit nere i källaren. Därefter så ska vi åka in på IKEA och köpa en helt ny säng åt mig (: Har aldrig haft en sprillans ny, så det ska bli riktigt skönt! Sedan på lördag kväll så lutar det åt att jag åker hem till Bjarne och badar badtunna! Också hur skönt som helst..


Nä, nu ska jag greja lite innan jag ska åka.. är hemma vid 16.30 tiden, så slänger in en bloggning då också!

Ha en bra onsdag, allesammans!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards