Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda Lindqvist - 18 november 2008 19:37

Galet trött, som vanligt. Men ännu får jag inte lägga mig och sova.


Har varit en fartfylld dag. Började 7.45, slutade så jag hann ta 15.45 bussen hem (mörkt ute när jag kom till jobbet, och lika mörkt när jag åkte hem). Kul! Kom hem så jag var hemma till 16.45 ca, och då var det bara att ränna ner i tvättstugan. Sedan direkt så for jag upp till mamma för att hämta ett duschdraperi som hon beställt åt mig. Hon hade beställt en matchande matta till badrummet också, men den kommer inte förän 12:e december då den var slut. Ska lägga in före och efter bild på draperiet sedan ikväll (:

 Sedan for jag till mormor för att träffa Hugo och för att skriva på ett papper om hans laktosintollerans för dagis. Så dom vet vad han får och inte får äta, då. Hemma igen 19.00, sprang då ner i tvättis igen och bytte maskin. Gick till ica direkt efter och köpte mat & grejer, sedan hem och hänga tvätt och äta och nu äntligen har jag slagit ner arslet för dagen!

Ska ner i tvättis igen snart och hämta det sista sedan blir det TV för resten av kvällen.. och sedan SOVA, äntligen! Känns som att man bara jobbar och sover hela dagarna. Skitdrygt!


Näe, nu ska jag greja vidare innan jag får vila mera! Tjing.

Av Linda Lindqvist - 18 november 2008 06:09

Godmorgon tisdag!


Klockan ringde 5.00 första gången men ställde om de till 5.35 Knölade mig upp och började dona. Är inprincip klar nu, bara smink och hårplattning kvar.. och tandborstning men det grejar jag precis innan jag går (: Har brett smörgås också som jag tänkte äta vid fikat klockan 8.45 kan inte äta frukost såhär tidigt så brukar fixa macka att ta med istället.


Idag står tvättning på schemat. Riktigt skittråkigt men det är sån't som måste göras. Sedan är det mycket bra på TV ikväll så jag blir väl bänkad där kan jag tänka mig *s*. Bytte på min och Hugos säng igår också, så det blir en del tvätt också. Menmen..


Nu ska jag dona klart innan bussen går här utifrån om 30 minuter. Skulle helst vilja krypa ner under täcket igen & stänga av telefonerna och bara sova tills jag vaknar.. men det får jag inte göra förän nästa lördag 29:e, då det är första gången jag är barnledig och jobbledig. Då ska jag tammefan sova som en galning!


Näe, greja nu.. ha en bra tisdag allesammans.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards