Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linda Lindqvist - 3 november 2008 21:03

Vilken fartfylld dag det varit idag! Allting började med att jag satt klockan på 6.30 imorse, stapplade upp och tänkte väcka Hugo 7.00, men han vaknade ändå när jag klev upp. Klockan 8.00 bar det av till dagis och 9.00 satte skolan igång. Första lektionen gick segt och jag gjorde mest ingenting, satt och glodde på dom andra när dom jobbade. Sedan fick jag lite gjort iallafall och är ganska nöjd.


Jag hämtade Hugo efter dagis (15.00) och sedan ringde Emelie och frågade om jag skulle hänga med till valbo och kika lite. Så vi fick ett rus och for iväg dit *s*. Tog 17.30 bussen in och garvade arslet av oss tillsammans precis som vi alltid gjort. Jag köpte mig detta :


Lång tjocktröja med "polo" & tre par trosor från Ginatricot.

Strumpor och tights från H&M.


Blev lite över 600 :- så det sved lite, men ja.. det var det värt.

Tog bussen hem 19.40, nöjda och glada. Ser fram emot fredagen gör vi också! (: hihi. Nu har jag precis tagit en skön dusch, och ska bara blåsa håret sedan ska jag krypa ner i säng. Lämnar Hugo på dagis 12.30 imorgon så behöver inte ställa klockan -härligt- Börjar dagen 13.15 med ett möte med elevrådet sedan är det skoldags till 16.50, hämta Hugo på dagis 17 & sedan hem och laga middag och inprincip sova! På onsdag ska Hugo vara hos mormor under dagen medan jag är i skolan för dagis är stängt.


Nu blir det sova! Nattis!


Besviken.. så besviken.

Av Linda Lindqvist - 3 november 2008 07:38

Nu kan alla inloggade se min bilddagbok igen (:


LindqvistLinda

Av Linda Lindqvist - 3 november 2008 06:50

Det är tidigt.. jag är inte särskillt trött! Första gången jag känner mig skapligt pigg på morgonen, faktiskt. Hugo vaknade när min klocka ringde 6.30 (hur han hörde min klocka in till sitt rum förstår jag inte). Han kom iallafall upp då och nu tittar han på barnprogram. Vi ska knata iväg till dagis klockan 8.00, ska lämna honom 8.30, sedan börjar skolan 9.00 Puh, är verkligen inte sugen på att gå dit, men vad gör man då? Bara en vecka kvar nu.. bit ihop! Ska försöka. Slutar klockan 15, och hämtar Hugo då. Då ska vi på banken och ta en tripp nere på stan & köpa vantar till honom  på lindex, blandannat. Hans tjocka vantar har på något sätt försvunnit, så måste köpa nya. Nu är det inte läge för fingervantar längre!


Nu ska jag hinna göra mig färdig på en timme, sedan ska vi ranta iväg i kylan! Ha en bra dag nu (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards