Alla inlägg den 4 november 2008

Av Linda Lindqvist - 4 november 2008 18:40

Jag är sanslöst trött och slut, knappt så jag orkar skriva här men jag gör det nu ändå så slipper jag göra det senare ikväll *s*.


Gick iväg till dagis och lämnade Hugo till 12.30, sedan knallade jag till skolan och mötte upp Tina och Maria, därefter gick vi på elevrådsmöte som höll på i två timmar (!). Fick mig ett gott skratt åt Tina, satt och garvade mig genom hela mötet och kunde inte sluta efteråt heller.

"därför att kukarna håller på att ramla av dom". Haha, höll på att dö.

 Hon är rolig den pärlan. Efter det så slutade vi, så jag tog med mig Tina ner på dollarstore och rusta där jag handlade lite småkrims. Hon följde sedan med mig till dagis för att hämta Hugo. Sedan gick jag och Hugo hem till mormor där Hugo ska sova inatt, och Tina knallade till bussen. Fick många komentarer från klasskompisarna idag om att jag var fin. Vad glad jag blev! Alltid kul att höra och det värmer. Men min klass (många av dem) är urgulliga och jag är glad att jag hamnat i den klassen.


Jag är verkligen DÖTRÖTT och skulle kunna lägga mig och sova nu, men ska ta en snabbtvätt mellan 19-21 för att det inte ska bli så sjukt mycket tvätt varje gång. Lika bra att passa på när Hugo är borta. Kämpar för att hålla ögonen öppna så, usch. Ska gå ut på balkongen snart så man blir lite kall och vaknar till lite (: hihi.


Imorgon är det skola igen, sedan hämta Hugo hos mormor. Sedan får vi se vad som händer och sker. På torsdag är det möte igen och jag hoppas det går lika bra som förra gången! Det ska kännas så bra.


Åh, jag älskar låten som Anna sjöng i Idol. Stad i ljus med Tommy Körberg. Lyssnar på den om och om igen, den är verkligen vacker.


Jag saknar min älskling, jag älskar min älskling & han är allt jag har. Allt jag vill ha och allting jag någonsin kommer att vilja ha <3

Av Linda Lindqvist - 4 november 2008 07:09

Vad drygt det är när man inte ska iväg förän 12.00, och Hugo studsar upp ur sängen 06.30 (!). Nu ligger han och tittar på postis-per och slappar i sängen, jag ska snart ta och göra lite frukost till honom (och till mig själv, även fast jag inte är hungrig). Måste lära mig att äta frukost regelbundet, sa dietisten jag var till för några veckor sedan. För att jag ska kunna gå upp i vikt så måste jag sätta igång med den regelbundna maten, eller så får jag helt enkelt ta och bli gravid *s*. Nejtack, jag skippar det sista. Ett till barn är nog det sista jag/vi behöver just nu.


Måste även få säga Grattis Emma & Tobbe till lillpojken, och Grattis Idun till storasyster rollen! (: Lilltjejen blir stor.


Hugo tjatar om att få en bror också, men försöker förklara för honom att det inte går nu. Måste ha en utbildning, fast inkomst, körkort & ett stabilt förhållande för att det ska fungera *s*. Sedan sätter bebisverkstaden igång.


Nu blir det frulle, börja göra oss iordning för dagen (kan dock sega en hel del eftersom han inte ska vara på dagis förän 12.30) och sedan får vi se vad förmiddagen bjuder på. Lunch vid 11 iallafall, sedan beger vi oss iväg. Efter skola och dagis (17.00) finns inga planer, är dock hemma 17.30 och då är det bara en timme kvar till läggdags. Eller ja, 1 ½. Får se om Hugo ska sova hemma eller hos mormor inatt. Han ska vara där imorgon då dagis är stängt och jag måste gå i skolan. Får ringa henne senare och höra hur hon tänkt sig.


Tjingeling allesammans (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards