Alla inlägg den 8 november 2008

Av Linda Lindqvist - 8 november 2008 21:29

Snart är dagen över.


Jag gick till Linda i förmiddags, hjälpte henne att städa lite och greja.. sedan stack vi hem till Lindas föräldrar och blev bjudna på middag där. Jag, Linda, lindas föräldrar, Lindas bror Johnny och Johnnys dotter Emma, som förövrigt blev förälskad i mig (: släppte mig inte och ville inte att jag skulle åka hem. Sötgumman. Får försöka fjäska lite för hennes föräldrar och passa henne någongång *s*.


Nu har jag kommit hem, och ska snart hänga med till gävle en sväng.. sedan blir det hem och sova. Imorgon kommer junior hem, får se vad vi hittar på för myys! Lillkärlek.


Nu ska jag slappa lite innan jag ska åka ´.. vi hörs.


Graaah, heting.

Av Linda Lindqvist - 8 november 2008 10:14

Börjar med att säga Tack för en bra kväll, Emelie (:


Idag står disk & plock på mitt schema. Puh, har världens största disk & måste försöka ta tag i det idag. Orkar egentligen inte, men vad tusan. Ska ordna det så fort som möjligt så jag slipper sedan.


Vaknade för en kvart sedan ca, ganska trött fortfarande men känner att jag inte har tid att sova längre nu. Så mycket att göra idag så, usch. Och så drömde jag en massa skumt inatt.. helt sjukt konstiga grejer, alltså. Hoppas att jag inte är sanndrömmare *s*


Näe, nu ska jag ta tag i hemmet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards