Alla inlägg den 12 november 2008

Tjo

Av Linda Lindqvist - 12 november 2008 21:38

Både varit en bra och dålig dag.

Mådde superdåligt imorse pga en massa olika orsaker. Förkylning, superklen i kroppen och huvudvärk, så usch.


Men efter en dag av en massa vilande & sovande så kändes det lite bättre. Åkte upp till mamma och skrev ut lite papper som jag och Johan ska skriva på nu. Sedan åkte jag till mormor en stund och träffade Hugo. Klockan var strax före 19 så han låg i sängen och skulle till att sova, så jag la mig bredvid honom i sängen och berättade en saga, "tre små grisarna", sedan somnade kärlek. Jag åkte iväg.


Efter en kväll med en skitbil som rasade ihop & aga-grill mat så ska jag nu krypa i säng. Hoppas jag mår bättre imorgon.. just nu känner jag mig klen som fan, men hoppas att det känns bättre imorgonbitti!


Nu ropar sängen på mig! Godnatt..

Av Linda Lindqvist - 12 november 2008 10:33

Can't stop my heart from breaking,

can't stop my hands from shaking.

Can't keep my eyes from crying,

Can't belive you'r love is dying.

Can't stop the rain from fallin'

no answer when I'm calling.

My love is so confusing,

it's such a heartache loosing you.


http://www.youtube.com/watch?v=43grZx3JMM0

dolly parton - heartache

Av Linda Lindqvist - 12 november 2008 07:54

Jag var oduglig på att uppdatera igår, jag vet. Men så dåligt som jag mådde igår har jag nog inte gjort på länge, faktiskt.


Åkte till praktiken med 07.00 bussen, klev av strax före 7.30 Gick till mitt skåp på sjukhuset och bytte om. Då kände jag att jag mådde lite illa, men tänkte att det förmodligen berodde på att jag inte ätit någon frukost, och jag hade tagit med mig smörgås och frukt som jag skulle äta på fikat klockan 9.00 Gick upp och la grejerna i kylen och seda in på avdelningen. Där inne började jag må ännu mera illa, och till slut så blev det helt kolsvart - jag såg inte ett smack. Jätte obehagligt, jag tittade men såg ingenting, jag ramlade ihop.. sedan minns jag ingenting mera. När jag vaknade låg jag på en säng, någon höll upp mina ben och någon baddade min panna med vatten. Världens bästa personal, på min praktikplats. Sedan stoppade dom ner mig i en annan säng med en filt och bad mig vila. Det blev bättre efter en stund, och jag valde att stanna kvar istället för att åka hem.


När jag kom hem kändes det lika jävligt igen. Jag mådde verkligen jättedåligt, mådde illa & var jätte yr. Tog en snabbdusch och la mig sedan i sängen för att se sos familj och desperate housewifes. Sedan slocknade jag ganska direkt. Idag mår jag lite illa & är klen, huvudvärk och ett "tryck" i kroppen som känns jobbigt. Så jag ringde och sjukanmälde mig idag för att vila upp mig. Imorgon ska jag dit igen! Och sedan är det fredag och det betyder att jag får hem älskling <3 mitt hjärta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards