Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 17 februari 2009 13:45

Gud vad fjompig man är när man är riktigt sjuk.. jag tycker verkligen synd om mig själv nu! Det är så synd om mig som inte orkar röra mig som folk, inte kan äta riktig mat och inte kan plocka och dona som normala folk.


Igår fick jag en tid på sjukhuset 10.30, jag fick skjuss dit som tur var, för jag hade aldrig orkat gå dit. Träffade en distriktare som gjorde halsprov på mig (uäh, inte det roligaste). Det var iallafall "positivt", jag hade halsfluss. Så jag fick kåvepenin (pencillin) utskriver & nu går jag på tabletter! Yey!


Katten är kåt också! Som grädden på moset.. hon fjollar sig hela tiden & låter som en liten bebis som gråter. Hon drar sig emot allting och låter åuäääääääääääuuuuuuuuuuuuuuu hela tiden! Rör man henne och kelar med henne så börjar hon vrida sig och flåsa.. kåtfan!


Idag har jag fått i mig lite näring iallafall. Drack en massa nyponsoppa. Imorse när jag vaknade så kändes det verkligen att jag inte ätit riktig mat sedan i fredags (!), jag borde vara död nu! Normalt sätt så hade jag aldrig klarat mig utan mat så länge, jag älskar ju mat! Det bästa jag vet.


När jag blir frisk, då ska jag åka till MAX det första jag gör.. och där ska jag köpa ett skrovmål med plusmeny, chili cheese, lökringar & två smält ost-diper! Ååååh, fyyy vad gott. -längtar-..


Nä, slutpratat om mat.. jag blir hungrig som fan!


/ måste bara säga, att jag älskar Tina. du förstår mig verkligen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards