Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 21 februari 2009 16:40

Idag har det varit full rulle. Mötte upp Angelica och hennes barn Emilia och Evelina vid vallhovskiosken strax efter klockan 13.30, och vi tog en liten promenad och pratade massa goja - trevligt trevligt ^^. Sen gick vi upp till mig och fikade lite bullar, snickerstårta, kaffe & saft. Hugo och Emilia gick väldigt bra ihop. Dom tittade på film, ritade och lekte - inte ett enda bråk! Helt underbart, han brukar ju vara lite tjurig den där Hugo *s*. Men det gick superbra.


Busade lite med lilla Evelina också.. guud så tiden går fort och hon blir så stor, lillstumpan! Snart går hon själv. Tyckte inte att det var länge sedan vi satt i stadsparken och hon var en jätteliten bebis ju (: Skruttan!


Dom gick hem precis, och jag håller på att hälla upp ett skumbad åt lilltrollet. Han är så skitig! När han sitter där i så ska jag sätta igång med att fundera ut vad man ska ta och laga för käk.. det är inte det lättaste. Sedan ska han i säng i skaplig tid ikväll också, för det blev så sent igår.


När han har somnat så ska jag relaxa lite ;-) Skumbad, hårinpackning och lite ljus här och där. Mysa till det lite med mig själv ´ det behövs ibland!


jag har en hemlighet, en stor mörk hemlighet! Vill kunna dela med mig av den, men det finns ingen som vet. Vill kunna bära detta med någon, någon som stöttar.. men samtidigt så vet jag inte om jag skulle kunna lita på någon så pass mycket. Det är tungt, så jävla tungt! -.- vad gör man?

Av Linda Lindqvist - 21 februari 2009 11:48

Det är lördag, det är helg.. det är njutning!


Vi slog upp ögonen omkring 8.30 imorse. Hugo rantar fortfarande omkring i bara kallingar.. men vad tusan, det är ju lördag! Ska ta och klä på honom efter att han har ätit. Jag åt frukost så sent idag, strax efter 10.00 så jag känner inte alls för lunch. Hugo sitter och äter nu, så efter han ätit klart så ska jag ta och kamma till honom lite och klä på honom (:


Jag har precis tagit en dusch och borstat tänderna. Sitter med handuk i håret och ska snart ta tag i sminkning och hårfixning så man inte ser ut som fan när man ska ut och vistas bland andra människor *s*.


Ska som sagt ta en promenad med Angelica och barnen, och sedan ta en fika hos mig! Kommer bli mysigt. Ska träffas utanför vallhovskiosken 13.30 (:


Nä, nu är det dags att ta tag i sig själv :) Ha en bra dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards