Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 14 februari 2009 11:49

allahjärtansdag´ jag vill inte . jag orkar inte!


Är slut i hela kroppen, känns som att jag ska däcka ihop när som helst. Denna känsla är sanslöst jobbig. Igår var första gången en lärare på skolan såg att jag inte mår som jag brukar, första gången på mina 13 år i skolan.


Så, allahjärtansdag idag. Riktig jävla pissdag & jag vet preciiiiis vad jag ska göra. Stänga av telefon, låsa dörren, dra på världens deppfilm, äta glass direkt ur paketet, slänga på mig mjukisar och håret i en toffs mitt på skallen. Det blir min dag/kväll.. för jag orkar inget annat!


Ska snart ta och göra mig klar för att gå ner på ICA & handla hem lite gott. Pappa ringde igår och jag tror han förstod att den här dagen inte är den roligaste för mig just nu, så han erbjöd sig att komma över med chips och läsk ikväll. Jag har världens bästa pappa <3 !!


Näe, ha en bra dag .. för det ska inte jag ha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards