Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 3 februari 2009 22:17

Ibland är jag dålig på uppdatering, men ja.. så kan det vara.


9.00 gick jag över till dagis iallafall för att hämta Hugo där, sedan strax efter kom mamma och hämtade oss. Vi åkte in till Gävle för provtagning och för att träffa lite sköterskor som skulle hjälpa oss med att bli av med Hugos sprut-rädsla. Helt underbar personal som jobbar på barnmottagningen i Gävle, så lugna och mysiga och tänker verkligen på barnet i första hand! Det är ju deras jobb, men gud så proffsiga dom är!


Vi kom dit & dom förklarade för Hugo vad som skulle göras.. dom satte på en film åt honom som han fick välja själv, och sedan fick han "modig-medicin" som dom kallade det. Det var lugnande som han fick dricka, och då skulle han få en minneslucka under själva provtagningen, och så skulle han bli lite "groggy". Haha, han blev inte så lite groggy. Låg och hickade, skrattade och vinglade omkring.. ropade "KO-KO" som en gök och höll på att ramla ur sängen av skratt. Jag och mamma höll på att dö av skratt vi också, det såg så roligt ut. Efter provtagningen så fick han vila en stund, och så fick han en stor spindelmannen-ballong med helium i av personalen för han var så duktig! :)


Vid 14 kom Johan över och hämtade tillbaka vårat lilla hjärtegull! <3 På söndag kommer han tillbaka & då är han min i 14 dagar. Underbara känsla, jag saknar honom så mycket!


Och på fredag drar vi på kryssning också, och det ser jag fram emot ! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards