Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 18 februari 2009 12:17

Vad gör man åt kåta katter? Lånar ut dildon?

Elsa har varit helt hysterisk inatt. Hon har gnällt och gnidit sig mot precis allt. Ett tag var jag sugen på att ringa upp till grannen & höra om dom hade nå öronproppar, men tordes inte ringa upp och väcka nå'n av dom.. då hade jag väl åkt på en spövända *s*.


Idag känner jag mig mycket piggare! Underbart.. vad skönt det är! Mamma ville dock ha kvar Hugo hos sig tills imorgon så jag skulle få vila ut lite. Han har varierat mellan att vara hos mamma och pappa i veckan & helgen nu, och hade det inte varit för mina föräldrar (och deras respektive) så hade jag aldrig grejat detta! Tack! <3 Men fy tusan så mycket jag längtar efter Hugo nu. Och jag kommer ju inte att ha honom länge alls nu. Tills på söndag bara, sen åker han till Johan.. och jag får sportlov. Wöhöw! (:


Nu ska jag masa mig ner till ICA och handla lite skit som jag har slut på här hemma, sen ska jag försöka dammsuga och greja lite.. det är inte den renaste och fräschaste lägenheten här just nu! Puh.


Have a nice day, bitches.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards