Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linda Lindqvist - 16 februari 2009 09:39

Har inte blivit mycket bloggande nu, och kommer inte bli heller. Usch, är så sjuk så jag orkar inte röra mig "/


Igår låg jag precis hela dagen, jag gick upp (läs "släpade mig upp") två gånger för att kissa, och det var skitjobbigt. Sedan låg jag precis hela dagen i sängen och tittade på tv och sov vartannat. Jag har en jäkla tur som har två föräldrar som hjälper mig med Hugo. Natten till idag var han hos pappa, och natten till imorgon ska han vara hos mamma. Sen får vi se hur det blir efter det, hur jag mår.


faaan vill bli frisk! Har sjukligt ont i halsen, så varje gång jag sväljer så vill jag bara gråta! Febern stiger och kroppen är matt, orkar inte röra mig. Och det är sjukt jävla irriterande när man zappar på tv:n och hamnar på ett mat program.. för jag är så förbannat jävla hungrig!!!! Får inte ner någon mat, pga halsen, ingenting att dricka.. inte ens vatten! Det gör såå ont.


Fick en tid på sjukhuset 10.30 idag iallafall för att träffa en distriktare, så dom tar förmodligen halsprov på mig.. hoppas verkligen att det är halsfluss så jag får pencillin nu. Orkar inte gå omkring såhär "/ Det är en gång om året det blir såhär, och det brukar vara januari-februari någongång.. så är det varje år och det slår aldrig fel. Visst brukar jag bli småsjuk hela året ibland, med huvudvärk, ont i magen osv. Men en gång om året blir jag riktigt jävla skitdålig!


Nä, nu blir det sängen tills jag ska åka till sjukan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards