Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 31 mars 2009 20:44

Jag kom just på mig själv! Här sitter jag & spelar depporunk musik! Vad håller jag på med? -drar på volbeat på högsta volym!!-.


Nu ska jag uppsöka sällskap, får se om grannarna är taggade på att få sällskap av mig. Och om dom inte är det så får dom det ändå - så det så! Shitheads! Fast det är tur att jag har dom, annars vette tusan hur jag skulle överleva. Då skulle jag inte ha nån att ranta upp till när jag har tråkigt & behöver sällskap.. i love them sometimes!


// nu ska jag glömma och gå vidare.

Av Linda Lindqvist - 31 mars 2009 19:21

Alla dessa tankar ´ ibland vill jag bara vara ensam.


Har varit en otroligt jobbig dag idag, nu när jag känner efter. Även fast man känner att man har kommit upp ur det där svarta hålet så får jag återfall ibland! Shit, vad är det med mig? Jag måste sluta tänka! Jag ska ta dagen som den kommer. Och så har jag ju lovat mig själv att aldrig någonsin låta någon sätta sig på mig! Det ska fan inte få ske heller!


Nej, nu behöver jag ensamheten! Så det får bli pizza, ostbollar och juice hela kvällen, ensam.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards