Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2009 12:55

Du är fortfarande en del i allting jag gör ´


Hugo trottsar, är sur & kastar saker. Hur gör man när man försökt gjort allting för att få honom att inse att han gör fel? Barn.. jag säger bara det. Jag drömmer om en till liten figur, en liten bebis att krypa ner tillsammans med. En liten krabat som bara äter, skiter och skriker! Det är ju helt fantastiskt underbart. Jag önskar, jag vill & jag ska!


Jag älskar min lillprins mer än allt ´ nu och föralltid, men ibland är han en riktig grinpitt.


Vi ska ner till farmor och farfar sen. Hugo ville absolut åka dit idag, så vi får göra det! :) Tänkte gå en långpromenad också, så då får Hugo vara kvar där. Tänkte ta med mig hennes hundar och gå stensätra-svängen jag brukar gå. Ska dit klockan 14, så tänkte gå ut och promenera då ungefär (: Hugo ville vara kvar där inatt också, så vi får se hur det blir med det!


Näe, om man skulle ta sig i brasan & grejsa lite?


sakna.

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2009 07:44

Hugo somnade 21.30 igår, och lyckades vakna 06.00 Vad är det för fel? Allting har varit emot mig inatt. Hugo var upp ett par gånger på toa, och då vaknade jag förståss. Katten är tok-kåt igen & gnäller sig igenom hela nätterna.. dryg katt bortskänkes, någon som är sugen? *s*.


Idag ska vi ner o hälsa på min farmor och farfar. Sen har vi andra planer!


Mindre jobbiga känslor idag ´ det känns bra, det finns någon som får mig på andra tankar dag som natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards