Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 20 mars 2009 20:02

Godkväll suckers!


Som sagt så är jag och Hugo hemma hos Linda den här helgen, för att passa hennes kattmongo + att Elsa är här. Linda är hos Micke i falun, så det är klart man ställer upp och hjälper henne med kattskallen. Jag vill ju att min flicka ska vara lycklig! :)


Vi har inte gjort så mycket idag. Jag har tvättat lite här, för den damen kastar ju tvätt omkring sig som en idiot.. så nu finns det inte ett skitigt plagg så långt ögat kan nå *s*. Så slipper hon tänka på det direkt när hon kommer hem.


Johnny och Emma kom över vid halv sex någon gång. Johnny lagade mat åt barnen och jag vart full av pasta efter att ha haft Emma ätandes i mitt knä. Tokfia! Sedan stoppade jag henne i badet, för det behövdes då efter ketchup-kladd! :) Sedan har barnen busat omkring och nu åkte dom för en liten stund sedan. Både lillan och Hugo var trötta! Hugo somnade precis i Neas säng, nöjd och glad.

Imorgon ska jag och Hugo tillbringa dagen utomhus om det är fint väder. Kanske ta oss till Högbo och gå runt sjön? Vore mysigt, om solen skiner!


På söndag åker Hugo till Johan i 14 dagar igen "/ Och jag ska ta hand om skolan till 110 %. Jag är skoltrött, men det är bara att bita ihop! Det är nog pga allt som hänt omkring mig nu som det har tagit hårt på skolan. Men det ska bli ändring nu, verkligen!


Det är fredagkväll. Jag sitter och lyssnar på dansband och har det mysigt här. Jag funderar på att krypa ner i ett varmt bad och ha det gött snart! Sedan blir det film för hela slanten! Sedan krypa ner i säng och hoppas på finväder imorgon så man kan vara ute :)


Tankar blir till känslor, känslor blir till tankar.

Men jag har tagit mig vidare till nästa steg nu, och det känns jätte bra! Jag har kommit över den där knöliga stigen på vägen och börjar äntligen få fotfäste på vägen utan att vurpa ner i diket! Inga korsningar så långt ögat kan nå, nu vet jag hur det ska vara!

Av Linda Lindqvist - 20 mars 2009 08:07

Jag vet vad jag vill ´ jag vet exakt vad jag vill.

nu är det bara att kämpa för det som betyder någonting.

och det är oss.. jag hoppas du förstår.


. . .


Det är vår, det är snart sommar - vilken härlig årstid. Man mår mycket bättre och allting känns så mycket lättare! Nu får det inte bli snö nå' mer för då hänger jag mig.. kanske (:


. . .


Thank you for all that you've d0ne for me ´

goodbye my baby, baby, baby - thank you.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards