Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 25 mars 2009 20:00

Oduglig på att blogga! Men ska försöka få in några rader.


Igår umgicks jag med Tina, och jag ska väl inte skriva så mycket om den kvällen förutom att den var CRAZY! Haha, det är bara jag och Tina som kan toka oss sådär. Fyfan säger jag bara -haha-.


Gick till skolan imorse, fast det tog emot bra mycket. Sedan ringde Johan och sa att Hugo hade jätteont i öronen, så jag ringde hälsocentralen och fick en tid där, och han hade öromninflammation & fick kåvepenin.


Gick hem sen, tog ett bad & nu sitter jag här. Adde ville att jag skulle komma upp till honom och sällskapa! Så får se.. Jimmy var också sugen på att ses, så det kanske blir så. Sen får jag sällskap! :) [v].


Imorgon ska jag upp till pappa och Christel efter skolan och vara hundvakt :) Pappa jobbar eftermiddag och Christel ska in på operation, så då är det klart man ställer upp att passa vovvarna. Ska förbi mamma imorgon också och hämta en flaska spriiiiiiiit som hon köpte till mig på båten ´ för på lördag blir det feest och utgång för hela slanten. Ser fram emot det tokmycket! :) Ska bli superkul.


Nu ska jag ta och höra av mig till Adde & höra om han vill ha sällis eller inte, den jäveln. Vi tänkte lyssna på fjortispop och snacka goja. Alltid trevligt.


//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards