Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2009 14:31

Varför köper jag alltid dom där j-vla fullkornsflingorna när jag tycker dom smakar skit? Är det för att man vill försöka äta nyttigt? Det spelar ju ingen roll, för när jag kommer hem så äter jag ändå dom gamla vanliga frosties flingorna med 40 kg socker på. Och sen blir dom andra flingorna gamla & så slänger jag dom. IdiotLinda.


Nä, nu ska jag slänga i mig mina sockejälvelflingor & sen ska jag hämta lillkärlek på dagis. Sedan ska jag hem till Aarne & Berit och fika tillsammans med Linda, Hugo, Nea, Johnny och Emma :) -mys-


Ha det bra alla mongos.

Av Linda Lindqvist - 11 mars 2009 07:03

Tidig morgon, jag är trött som en gnu.

 Jag hatar att man kan snooza på telefon! Satte klockan på 06.00, bara för att jag skulle komma upp i tid och hinna med allt.. puh, snoozade till 06.45 Och Hugo vaknade precis runt den tiden.


Ska lämna junior på dagis 8.00, och jag ska ta 8.15 bussen härifrån. Börjar skolan 9.00 Sedan i eftermiddag så ska vi träffa Linda och Nea, äntligen. Har saknat lillskruttan en massa nu, det var ju länge sedan jag träffade henne. Och så ska jag & Linda snacka en massa skit, precis som vanligt (:


Pappa ville ha Hugo antingen torsdag natt, eller fredag natt. Han har ju inte honom så ofta eftersom att han jobbar så mycket. Så han frågade om han fick ta honom en natt nu, så han får väl göra det då (: .. Hugo blir ju överlycklig om han får sova där.. han älskar ju sin morfar *s*.


Vi var på kalas igår också. Min kusin Benjamin fyllde åtta jävla år. Vart tar tiden vägen? Tycker inte det var länge sedan Malin ringde från BB och berättade att hon och Ismo hade fått en till pojke ´.. Var inte länge sedan man bytte blöja på ungen, tyckte jag! Tiden går föööööööör fort ibland, eller hur?


Nä, nu ska jag slänga på mig ett ansikte (om jag inte går osminkad idag, det lockar mera), och så ska jag dra på mig kläder & börja göra mig och Hugo iordning.. frukost ska också fixas! /


Ha en bra dag, det ska jag.


du får mig att känna mig hel ´ heeeeela tiden <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards