Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 30 mars 2009 17:57

Hoho!


Dålig bloggerska ´ that's me. Men ibland finns varken tiden eller orken! Har tillochmed slutat läsa andras bloggar, för jag orkar liksom inte.


Idag har jag ialf varit i skolan, sedan drog jag till apoteket för att hämta ut mer sömnpiller, så man får sova riktigt på nätterna! Sedan hämtade Johan upp mig, så drog vi och köpte pizza. Sen hem till Johan & där åt jag, johan, Hugo och Frisk lite pizza, sedan drog grabbarna och gymmade, så jag var där med Hugo. Satte på honom emlaplåster som satt en timme, sedan tog vi sprutan på honom.


Nu är jag hemma, har lite ont i knoppen men det är väl som det ska vara det. Ska ta en sväng till högbo om en stund och ta en promenad med någon som jag tycker om. Ska bli mysigt! Sen ikväll blir det att titta på färjan och sedan spårlöst och trycka i mig gotta & pepsi. Får se om jag kanske får sällskap? (A). Förhoppningsvis! :) <3


Imorgon - SOVMORGON! Börjar 12.40, sedan ska jag fixa naglarna 15.30 Underbart!


Vad skönt det är att må såhär bra! Jag har en underbar familj som ställer upp på alla vis när jag behöver det. Världens finaste son har jag! Och så har jag någon som tycker om mig och som jag tycker om så mycket. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards