Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 22 mars 2009 20:03

Linda Johansson - min bästa vän, du är storasystern jag aldrig fick.


Jag känner mig så hjälplös när jag bara står bredvid dig och ser på hur du faller. Jag vill hålla dina händer så hårt jag kan för att du inte ska falla ner i det djupaste hålet. Jag har precis tagit mig upp därifrån, jag vet vilket skitställe det är! Och tro mig, det är svårt att ta sig upp, särskillt utan hjälp. Jag fick gräva mig upp för hand, hade varken spade eller rep för att klara det. Men.. du ska inte behöva falla ner, för jag ska hålla dig så hårt!


DU stod vid min sida när jag behövde dig som mest, så tro inte att jag tänker lämna dig. Aldrig någonsin! Du är min ledstjärna, utan dig är jag inte den jag är idag! Du är min bästa vän, min syster & min kärlek. Vi delar allt ´ precis allt. Aldrig ska vi skiljas åt, kom ihåg det.



Av Linda Lindqvist - 22 mars 2009 13:12

Skallebank så man mår illa, ska det vara så? Ipren & Eeze så får det gå bra.


Igår låg vi och kikade på Robinsson när Hugo hade somnat. Kommer missa det nästa lördag pga att vi ska gå ut på krogen i Gävle och härja omkring (: Går väl repris, antar jag. Sedan slocknade vi som stockar.


Nu är jag och Hugo hemma. Linda kommer hem från Falun idag, så vi knatade hemåt för att greja lite. Johan kommer och hämtar Hugo om 45 minuter.. då är det två barnlediga veckor :'(


- -


jag är på G nu, jag är långt ifrån toppen men jag är på god väg! wöhöw, känner mig redan så bra!

..men ibland är det svårt att sluta tänka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards