Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 5 mars 2009 16:33

ibland kan man inte kontrollera sina känslor.. förlåt.

men det är såhär jag känner.

Av Linda Lindqvist - 5 mars 2009 07:41

Klockan ringde 07.00, då ville jag bara dö! Men nu é jag på G och har redan hunnit dragit på mig kläder, fixat färdigt sminkning&hårfixning & donat. Bara frukosten kvar nu, sedan är jag redo för schooltime. Idag går jag länge i skolan, så är inte allt för taggad. Och så har jag möte med elevrådet nu direkt på morgonen, så det gäller att vara på topp!


Igår kom Linda över strax före 16.00, vi drack kaffe och pratade strunt bara. Sedan kom syster och hennes kompis strax därefter en sväng, sedan drog dom iväg på öppethus på skolan. Då ringde Julle och ville kika över på en kopp kaffe han också, så han kom hit och socialade lite med mig och Linda. Syster kom tillbaka igen vid 19.00 tror jag klockan var, och eftersom hon skulle sova här så kände jag mig tvungen att fixa käk *s*. Men det blev pizzerian.. kebab med ris, bara för att Malin har tjatat om det hela dagen i skolan igår så blev jag sjukt sugen *s* FAN FÖR DIG, MALIN! :P


Linda & Julle stack iväg i samma veva, sedan käkade jag och syster. Därefter slängde vi på C/O segermyhr och låg och glodde på det tills vi slocknade bäggetvå.


Nu ska jag borsta gaddarna & göra mig redo för färd.

Hoppas ni får en bra dag /

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards