Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 17 mars 2009 22:18

Pluggat idag, gick skapligt bra. Hugo somnade sen idag som vanligt, runt 21.30 Varför kan han inte somna i tid?


Snart ska jag mysa ner mig i sängen framför tv:n och zzzleepa. Imorgon är det skola som gäller, sen tandläkarn :/


Sov så gott suckert.

Av Linda Lindqvist - 17 mars 2009 19:07

Ringde tandläkaren nyss för att få en akut-tid. Har bitit av en tand.. och fick en tid imorgon 12.50 för att fixa skiten! Billigt och bra.. kuk.

Av Linda Lindqvist - 17 mars 2009 16:29

Vilken galen dag - puh!


Lämnade junior på dagis 10.00, gick därefter till skolan. Skulle egentligen börjar 12.40, men skulle ha elevrådsmöte klockan 11.00, så jag mötte upp Tina och gick dit. Mötet pågick en timme ungefär, sen blev det en psykiatri lektion som inte var allt för påfrestande. Därefter gick hela klassen till fonus begravningsbyrå på studiebesök, eftersom vi håller på med döden i skolan.


Karln som stod och berättade allt för oss förklarade att man skulle införa en annan sort av "kremering". Alltså att frysa in kroppen & sedan "skaka" sönder kroppen för att få ner i en urna.


Två sköna kommentarer från galenskaparna i klassen!


Maria L :

"det måste ju göra ont!?!?!"

(ja, man är säkert levande när man ligger där, haha).


Jenny :

"vart fryser man ner kroppen då? i glassbilen?".

(jo visst! *s*)


Och när vi skulle gå iväg till fonus så kom det fram en liten karl till mig, han kan inte ha varit äldre än 13 år.


Han - Har du en cigg att bjuda på?

Jag - Haha, är du arton?

Tina - Linda.. frågade du honom om han var rakad?

Jag - För helvete, han ska väl inte stoppa ciggen i ballen?

Emelie - håller på att vika sig dubbel av skratt!


Våran klass är.... sällsynt? Men jag älskar dom allihopa. Vi är ett bra team!


Nu ska jag laga mat snart. Hör av mig ikväll!

Av Linda Lindqvist - 17 mars 2009 09:30

Det är han jag vill leva med, det är han jag vill åldras med. Det är han jag vill dela alla dagar med. Det är han som leder mig, det är han som tar mig hem, det är han.. det är han som jag älskar.


Jag kan inte leva ett liv utan dig, vart du än går finns du inom mig. Mitt hjärta det brinner, det slår så hårt - ta min hand, vi ska aldrig skiljas åt.


- - förstår du?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards