Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 16 mars 2009 18:23

Satt & tittade på barnfilmen herkules tillsammans med Hugo nu på kvällen. Där sjöng han en låt som passar perfekt in på mig.

Läs & förstå ´


Jag har ofta drömt om en plats långt bort där dom möter mig och säger "välkommen hit", och där hurrar dom och jag får eskort av en röst som säger "platsen finns och du hör dit".


Det är dags att gå, jag kan klara av det. Har bestämt och då vet jag var jag gör. Värt varenda steg på min långa väg, bara jag får veta vem jag är och vart jag hör.


Jag ger mig av, jag kan klara av det, fast det kan ta tid vet jag vad jag gör. Värt varenda steg på min långa väg - bara jag får veta vem jag är & vart jag hör.

Av Linda Lindqvist - 16 mars 2009 16:12

Puh, så har jag varit i skolan. Idag var det skönt att vara där. Jag slapp tänka så mycket på allt runtomkring! Så det kändes riktigt skönt.


Hämtade Hugo på dagis för en timme sedan, ca. Och eftersom det är "Hugo-dag" idag (han bestämmer mat måndagar och onsdagar) så ville han ha våfflor med grädde och sylt idag, så vi knallade ner på ica och inhandlade det. Så ska ta tag i disken nu, sen ska jag fixa mat.


Imorgon börjar jag inte förän 11.00, och mellan 11-13 så har jag elevrådsmöte. Sköntskönt.


Nu ska jag fixa, är superhungrig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards