Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linda Lindqvist - 19 mars 2009 07:38

Idag på förmiddagen har jag en massa saker att göra ´ och i eftermiddag blir det schooltime. Ska lämna lillkärlek på dagis 8.20, sen ska mormor hämta honom 15.00, och han ska vara där idag.


Ska iväg till Linda och lämna lite grejer där sen också, för ja och Hugo ska ju "bo" där i helgen tillsammans med katterna eftersom Linda ska iväg till falun och dejta :) Så då är det klart att man ställer upp för gumman! Hennes dejt Micke är hos henne nu & på fredag sticker dom jävlarna iväg dit. Är så glad för hennes skull, jag älskar att se henne lycklig! <3


Ikväll ska jag dit och snacka lite skit med dom, och se en film och möla popcorn! För det är jag och Linda bäst på. Så ikväll ska jag slåss med hennes idiot micro igen som aldrig gör så att popcorna blir som jag vill ha dom *s*.


Nu ska jag sätta igång att göra mig klar. Sov med flätor inatt eftersom håret var blött när jag la mig.. så jag ser ut som en krull-tott nu, så det måste jag göra något åt *s*. Tänker inte se ut så här så folk tror att det är halloween!


Men visst är det sjukt härligt väder ute? Jag njuter varje sekund det är såhär gött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards