Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Godmorgon!

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2009 07:55

Godmorgon.


Klockan ringde 6.30 (för att jag skulle kunna snooza ett par gånger). Så vid 7.00 tog jag mig upp, även fast jag hellre hade viljat dra täcket över huvudet och sova ett par timmar till. Den puckade idioten som kom på att man ska kliva upp tidiga mornar borde skjutas! Jag är ingen morgonmänniska.. ingen kvällsmänniska heller!


Idag skulle jag egentligen ha hämtat hem Hugo från farmor och farfar, men dom bad om att få ha honom tills imorgon istället. Så det fick dom, eftersom dom har honom så sällan.


Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Eller jo, det är en massa bra på TV!

19.30 - halv åtta hos mig.

20.00 - StockholmArlanda.

21.00 - Grannfejden.


Alltså, en massa kul att titta på ikväll. Så då åker popcornet fram! Om någon är sugen på att sällskapa framför tv:n ikväll så vet ni vart jag finns! :) Alltid trevligt med sällskap & skitsnack.


Jag har gjort mig iordning, käkat frulle och grejat lite. Så nu ska jag snart begé mig iväg till skolan, om typ 20 minuter.


- - -


Ingen annan kunde veta, ingen annan kunde tro, att jag hade slutat leta fanns det ingen som förstod. Du var den jag hade saknat, du vad den jag ville ha. Någonting inom mig vaknade, och det finns där än idag.

Jag kan inte leva utan dig. Jag måste hålla kvar allting som vi har.


Det spelar ingen roll om vi går åt varsit håll, långt ifrån men ändå nära mig.

Vi kan börja om igen, när du säger att du kommer hem. Men det spelar ingen roll om vi tappar all kontroll, när du faller kan jag fånga dig. Öppna ögonen och se, du och jag är ingen hemlighet.


Om jag visste vad du gjorde, om jag visste vad du vill. Det jag vet är att du borde finnas här så tätt intill. Vill att du ska vara verklig, vill att du ska vara sann, vill att vi ska vara gjorda för varann. Jag kan inte leva utan dig, måste hålla kvar allting som vi har.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 juli 2009 15:07

Min nya blogg är : http://lindalindqvist.blogg.se :)   denna kommer snart tas bort. ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 19:59

Hej. Eller.. hejdå?  Nu är det slutskrivet i denna blogg. En ny blogg är ordnad, så kanske ses vi där! ;)   // ...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 16:44

Hoho! Hugo kom hem klockan 14, äntligen! Så skönt att ha honom hemma igen. Ställde mig och lagade mat en halvtimme senare, men han var inte hungrig. Han hade ätit redan så jag fick äta själv. Gjorde även iordning matlåda tills imorgon då det är jobbd...

Av Linda Lindqvist - 12 juli 2009 13:07

Hallåj. Sitter här & smålyssnar lite på musik & inväntar Hugo. Han kommer klockan 14. Jag har börjat tycka att det är skitjobbigt att vara ifrån Hugo en hel vecka. Skulle vilja ha honom på heltid, bara hos mig. Men jag vet att det inte går. Dels för ...

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär! Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards