Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2009 17:24

Många tycker att det första intrycket på mig är 'bitch', en riktig surkärring. What!? Det är ju inte meningen att det ska vara så. Det slog mig när både Andreas och Micke sa det häromdagen.. (som tur var sa dom att när dom lärt känna mig så märkte dom att jag inte alls var så'n!).


Egentligen så är jag en varmhjärtad, snäll & omtänksam människa. Jag kanske inte är så lätt att ha och göra med alla gånger, men vet ni ens vad jag har gått igenom på mina 19 (snart 20) år!? Nej, jag tänkte väl det.


Nu kommer det att bli fler terapeut möten, fler möten för självkänsla & ett sjuhelvetes massa slit med mig själv! Jag ska minsann upp på toppen på fjället jag också.. jag ska inte stå nedanför och titta upp och drömma resten av livet. Jag vet hur hårt det kommer att bli, jag vet att jag kommer att få ta många fysiska och psykiska påfestningar. Men har jag klarat mig såhär långt, då kan jag allt!


Jag ska 'rensa' i mina förhållanden till omgivningen först och främst. Alla som bara ger mig negativ energi & inte bryr sig om, dom kan jag klara mig utan. För det spelar ingen roll hur mycket dom säger att 'jag finns för dig', för jag har märkt att när jag behöver dom som mest - då står dom som frågetecken och förstår ingenting. Nej, det är slut.


Jag kan inte säga att jag vet vad jag vill, för det är lögn. Men.. jag vet att jag vill! Och nu ska det bli nya tag!


// L

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2009 13:15

Knatade iväg till skolan imorse & hade nationellt prov i Engelska, igen.


Sedan har jag bara suttit här och funderat. Funderat över livet! Varför det alltid är jag som ska behöva bli besviken och ledsen? Varför jag alltid ska få höra hur oduglig och dålig jag är. Varför ska jag alltid behöva ställa upp och hjälpa till och finnas till när folk behöver när jag aldrig får något igen för det?


När ska min omgivning inse att jag blir ledsen? Jag är helt förstörd. Från och med nu så tänker inte jag höra av mig till någon omkring - om någon vill mig något så får dom höra av sig själv. Jag orkar bara inte längre. Jag är så otroligt less över att alltid hamna längst ner på listan.


Jag vill inte mera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards