Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Linda Lindqvist - 20 maj 2009 17:22

Duschat - sminkat mig - gjort mig klar.

Nu blir det en iskall öl ute på balkongen i väntan på Maria <3. Hon är tydligen på G, så hon blir väl först hit :)


Jag lovar att knäppa en massa härliga kort ikväll, från början till slut. Så jag laddar upp allt tok här på bloggen imorgon! :-)


Ha en bra kväll allihopa. Finns på mobilen om det skulle vara nåt :)

Av Linda Lindqvist - 20 maj 2009 10:03

Nu har jag ordnat litegrann iallafall :)

Ringde abortmottagningen och ändrade tiden för återbesök, eftersom jag är utomlands när jag hade tid. Har plockat, bäddat och tagit sista disken, bränt ut lite musik & doningar :-) Vilken tur att Andreas (grannen) är bortrest.. brukar få ett SMS eller ett rop från balkongen att jag ska stänga av "den där jävla fjortis-pop skiten" *s*. Han ska inte säga nå't som spelar negerdunk så det ekar! Haha! Plutten då ^^. Jimmy är iofs hemma, men han får stå ut, helt enkelt. :)


Skänker också en tanke till Emil, Anna och Patriks morfar idag och hoppas att allting går bra med hans operation & att han fixar det. Men, jag känner på mig att det kommer att det kommer att gå bra. Mina känslor brukar stämma - så det kommer att gå jättebra! <3 Den goá gubben har många år kvar här hos oss.


Laddar upp lite tokbilder för att tagga kvällen!!! :-)


Av Linda Lindqvist - 20 maj 2009 08:15

Idag har jag en massa saker att göra! Pjuh.


- Gävle

- Banken & växla pengar

- Till Christer & skriva ut papper

- Till Soc och lämna papper

- Ringa kvinnokliniken

- Komma ihåg att sotar'n kommer

- Till Ica MAXI och handla lite strunt

- Göra mig klar inför kvällen

- Ha världens mysigaste tjejkväll!! :)


Så jag har en del att göra idag.. lika bra att sätta igång så fort jag lämnat knoddas på dagis!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards