Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Linda Lindqvist - 11 maj 2009 14:48

Min vilja är av stål just nu! Viljan av att kämpa, och viljan av att lägga upp min framtid! Det är så mycket som är på gång nu. Vissa saker vill jag inte avslöja ännu.. det får bli en överraskning! :) Men det händer grejer nu!


Idag får jag äntligen hem mitt lilla hjärtegryn. Jag ska åka och titta på hans träning 17.30, sedan får jag ha honom hemma tills på söndag! Och nästa vecka sticker jag utomlands också. Det ska bli riktigt skönt att komma bort och få rensa tankarna ett tag! :) Det är tur att jag slutat med medicinerna tills dess iallafall, så man slipper gå omkring och vara beroende av dom *s*.


Kommer längta som en tok efter min kära son, och självklart efter min älskade Elsa *s*. Ska se om jag hittar nå't skoj att köpa med mig hem till junior där borta.


Och mamma berättade att det fanns huuuur många väsk-affärer som helst, så nu jävlar ska här shoppas handväskor till en förbannelse!! :-)


Shopping, god mat, goda drinkar och en strand - that's life.


Hoppas ni har det bra där ute´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards