Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Linda Lindqvist - 12 maj 2009 20:49

Jag har ett sjuhelvetes humör när det väl gäller, alltså. Jag blir förbannad & lack när saker går emot mig. Idag har mitt humör varit riktigt åt helvete. Irriterande! Det där med att bita ihop och räkna till tio fungerar inte längre..


Idag har jag ramlat, kastat äpple i väggen, haft sönder ett glas och kastat alla sängkläder åt helvete - pga att jag varit så förbannad. Vad är det för fel på mig!? Dags att börja tygla mina hästar.


Snart förjar desperata hemmafruar, så det blir att kika på det. Sedan Hells Kitchen. Och därefter sova! Imorgon ska jag på bio. Ser fram emot det!


Jag saknar min Elsa som flyttade idag! :(

Av Linda Lindqvist - 12 maj 2009 13:54

Idag är et sista dagen jag är hemma från skolan pga värk, för idag känner jag mig kapabel till att göra en massa! :) Hugo är på dagis idag även fast jag är hemma. Han skulle absolut dit idag, sa han! Envisaste i stan.


Så jag har storstädat hemma. Så nu är det rent och fräscht hemma igen - så skönt! Jag har bara Hugos rum kvar, men han får minsann hjälpa mig där inne när han kommer hem från dagis.. eller ja, hjälpa & hjälpa. Han ska få välja vilka leksaker vi ska slänga ner i källaren som han inte leker med längre :)


Nä, nu blir det dona!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards