Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2009 14:29

Fortfarande ont, ganska illamåénde och seg. Men det går framåt iallafall så det känns bra. Jag knarkar i mig lite alvedon/ipren varje dag, så det är värktabletterna som håller mig på fötter fortfarande. Ska försöka fixa en dag utan tabletter imorgon, så får se hur det går.


Jag måste hålla mig i form tills helgen, för då är det planer på G!

Jag var upp till grannarna i måndags för att prata lite strunt, och vi kom då fram till att vi skulle ta och festa tillsammans på fredag! Jag har aldrig festat till riktigt med dom någongång + att Micke skulle vara med, så det kommer ju bli superskoj! :) Jimmy ropade ut mig på balkongen idag & sa "ska vi supa oss redlöst fulla på fredag, och storstäda min lägenhet samtidigt!?". Ehm, ja.. hur städad blir en lägenhet om man är stup-rak då? *s*. Dåre!


Sedan är det lördag! Och då ska jag hälla i mig ännu mer alkohol & begé mig in till Gävle på Cruisingen. Umgås med galna raggare, hinka öl och ha allmänt roligt. Ingen ska få lyckas förstöra min kväll. Ingen jävla karljävel ska förstöra min kväll. Det är därför jag tycker det är mycket roligare att bara festa med tjejer, för karlar är så sanslöst odugliga att ha och göra med! Men vi får se.. om någon karl förstör kvällen då, så är det sista gången.


Anyway, nu ska jag fortsätta gå omkring och tycka synd om mig själv här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards