Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Linda Lindqvist - 11 juli 2009 14:30

Hallådär!

Igår hade jag en superrolig kväll! Emelie kom och hämtade upp mig runt 18-tiden, och då åkte jag, Emelie & Löffa hem till Löffa så Emelie fick göra sig iordning. Därefter gick vi hem till Elin (som bor 50 meter därifrån typ *s*) och spelade lite kort, spelade musik och hade trevligt. I slutändan var det Emelie, Jag, Löffa, Elin & Elin som var där hemma. Hade jättetrevligt & fick en skrattattack åt Elins katt där hemma, så jävlars vad ont i magen jag fick *s*.


Efter en stund gick vi hem till Löffa igen och fortsatte där ett tag tills vi gick iväg till krogen. Kharma. Det var en sjuhelvetes massa folk där, så det var trevligt. Träffade huuuur många gamla polare som helst där som jag inte sett på hundra år. Fick en ganska skön kommentar av en gammal polare.

- "Fan, vad snygg du har blivit då!".

- "Jaha, eh.. tack? Var jag ful förut då!?"

*s*


Fullt ös hela kvällen med dans, drinkar och häääärligt sällskap! Det var lätt en av dom roligaste gångerna jag har varit ute på krogen kan jag säga :-) Suuuuuperkul, var inte alls lika tråkigt som jag minns Kharma sen sist.


Nu ska jag grejsa runt lite här. Vi hörs!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards