Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Linda Lindqvist - 1 juli 2009 15:34

Hoho.

Idag har det både åskat & regnat. Härligt, egentligen! Både naturen och vi behövde nog det nu efter denna torka.


Hugo har varit ute och lekt inprincip hela dagen. Han kom in när det spöregnade en sväng, och när det var mat & när han behövde kissa. Annars har han varit ute och härjat hela dagen med kompisarna.


Jag har ialf lånat en annan TV nu. Jag ska ta den som står i Hugos rum, och Hugo har fått låna systers TV (lite mindre), så han har något att kika på i sitt rum också.


Vi ska åka ut till årsunda en sväng snart, sen blir det tidig kväller för oss ikväll eftersom jag jobbar 7 - 14 imorgon. Sedan är det äntligen fredag & helg. Jobbar 7 - 13 på fredag och sedan ledig hela helgen! :-) Får se vad jag och Hugo hittar på för tok då! En massa mys, som vanligt. Det är alltid bäst!


Nä. Nu ska jag snart ta sprutan på junior! /

Av Linda Lindqvist - 1 juli 2009 10:17

God"morgon".

Hugo somnade skapligt sent igår. Eller sent och sent, men runt 21. Trodde han skulle somna tidigt eftersom han varit på dagis från 6.30 på morgonen, men icke. Och så vaknade han 7.30 idag. Jag som ville ha sovmorgon!

Dock så lagade jag frukost åt honom, sedan gick jag och la mig igen.


Skulle slå på tv:n imorse, och den sa pang. Så nu är TV:n paj också! Irriterande.


Jag ska tvätta 11 - 15, och därefter får vi se vad som händer och sker. Hugo ska iallafall ha sprutan idag som jag ska ge honom, så det blir väl bråk och skrik som vanligt från hans sida då. Han gillar det inte direkt!


Just nu är lillskrutt ute med kompisarna och leker, och jag har precis duschat och torkat håret. Det är skönt med sommar, egentligen. Slipper allt som har med smink att göra.. ingen idé att slänga på mig en massa smink när man är ute och svettas.. allt bara rinner ändå & jag har ändå solbrillorna på mig konstant när jag är ute :-)


Ska iallafall iväg till apoteket senare och hämta ut p-piller.


Nä, ska ta och sortera lite tvätt nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards